Pages

onsdag 21 april 2010

Zonterapi

Blev rekommenderad Zonterapi av en kompis och helt ärligt känner jag att jag inte har något att förlora på det. Det får bli ett besök med utvärdering sen.
Ska idag börja min Plaqueplinbehandling men när jag hämtade medicinen igår sa kvinnan på apoteket att man inte brukade ta dessa mediciner på sommaren då de ofta gav udutslag i solen. Så nu är jag väldigt skeptisk men får ringa reumatologen. Alltid är det något.
Igår var inte en bra dag. Det började med att allt gick fel och sen blev jag så matt och trött att jag fick sova middag..... Vaknade med grym smärta i båda händerna. Fick bli en promenad som träning igår och det kändes riktigt bra efteråt. Ikväll blir det träning på friskis istället.
Jag återkommer senare med utvärdering av dagens zonterapi (och frisering :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar