Pages

måndag 28 juni 2010

Alltid är det nått.....

Nu när min kropp mår så mycket bättre är det annat som oroar min lilla hjärna. Var i februari på citykliniken för att jag hade ont i mitt ena bröst och det kom vätska ur det. Nu flera månader senare och diverse undersökningar senare ska jag göra en röntgen av mina mjölkgångar eftersom proverna på vätskan visade på cellförändringar.

Det är ganska märkligt för alltid när jag tar någonting lättsamt så är det alltid värre än vad det är. Om jag däremot är jätte nojig för något så är det aldrig något. Därför har jag denna gång ändrat taktik och går och oroar mig som tusan för röntgen på onsdag. Då borde det visa sig enbart vara något bagatellartat :-)

Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna för mig på onsdag. Jag har inte tid med alla sjukdomar och krämpor:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar